hjem nettstedkart skriv ut
Hjem > Booking > Leiebetingelser

Velkommen til Lillesand Apartment – vi gjør vårt ytterste for at våre gjester skal ha ett hyggelig opphold!

Som gjest hos oss er det viktig å være kjent med våre betingelser. Leiebetingelsene regnes akseptert ved booking  av opphold hos oss.

Ved bestilling sendes en faktura pr. post, e-post, eller bekreftelse ved online booking. Ved betaling av faktura med kort, i bank eller nettbank, husk å oppgi booking nr. som står på bestillingen. Alle leieforhold skal være betalt før ankomst (med mindre annet er avtalt på forhånd).
Reservasjonen må betales innen forfall. Er ikke bestillingen betalt ved forfall bortfaller bestillingen i sin helhet.

Betalingsformer - se betalingsinfo


Generelt
Bestilling foretatt ved telefon, e- post eller via online booking er bindende både for Lillesand Apartment og gjesten, når bestillinger er bekreftet. Leiligheten er å oppfatte som beskrevet på våre nettsider: www.liap.no
 
Innsjekk: etter kl.15.00 - Utsjekk: innen kl. 11.00



 

Avbestillinger
1-4 uker   før ankomstdato, belastes   25 % av leiesummen.
2-7 dager før ankomstdato, belastes   50 % av leiesummen.
0-1 dager før ankomstdato, belastes 100 % av leiesummen.

Avbestilling grunnet sykdom

 

Det er bestillerens ansvar å tegne egen reise-/sykeforsikring som dekker kostnader ved en ev. avbestilling pga sykdom.
No Show - (ikke møtt):
Her blir gjesten belastet for hele beløpet. Dette inntrer såfremt gjesten uteblir uten avbestilling.

Reklamasjoner
Reklamasjoner/klager må meldes fra til resepsjonen (eller på tlf. 37 26 90 00 dersom resepsjonen ikke er betjent.)
Dette må gjøres innen 2 timer fra ankomst, etter dette kan klageretten falle bort.

Ansvar under oppholdet
Gjester/leietakere plikter å behandle eiendommen/leilighetene med inventar og utstyr slik at ingen skade oppstår. Ved utforsiktighet kan gjesten bli erstatningspliktig for skader og eventuelle tap. Dersom skader/tap oppstår må dette meldes straks til resepsjonen Gjesten plikter å vise hensyn til andre beboere og naboer (støy, nattero etc.)

Ved avreise
Det er obligatorisk sluttrengjøring - pr. leieforhold (s
e priser).
  Alle gjester forplikter seg til å forlate leiligheten i samme ryddige stand som den var i ved innsjekk. Kjøkkenet ryddes/vaskes, skitne kopper og kar må settes i oppvaskmaskin som skal startes før utsjekk. Søppel skal fjernes og legges i hotellets søppeldunk. Sengetøy som er leid av hotellet tas av og legges i gangen sammen med håndkler.
Er ikke dette utført medfølger det et rengjøringstillegg på kr: 750.-

 


Velkommen til oss!